دل بوسکه: تیم ملی ایتالیا در سطح اسپانیاست

سرمربی ماتادورها در صحبت هایی نسبت به آتزوری ادای احترام کرده و یادآوری کرده که تردیدی ندارد که این تیم می توانددر جام جهانی 2014 موفق شود

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی اعلام کرده که ایتالیا خطری جدی برای تیمش در راستای دفاع ازعنوان قهرمانی اش در جام جهانی 2014 خواهد بود و یادآوری کرده که از نظر کیفیتی تفاوتی میان دو تیم وجود ندارد.

لاروخا در فینال یورو2012 موفق شد تا تیم ملی ایتالیا را از پیش رو بردارد و در جام کنفدراسیون های امسال نیز شاگردان دل بوسکه در مرحله نیمه نهایی با ضربات پنالتی شاگردان پراندلی را از پای درآوردند. دراین میان دل بوسکه براین باور است که فاصله ای میان این دو تیم نیست.

دل بوسکه درگفتگو با کوریره دلوسپورت گفت:« ایتالیا تیمی منسجم و رقابتی است. پراندلی هم سرمربی بزرگی است که توانایی هایش درراستای ارائه عملکردی خوب و کسب نتایج مطلوب را نشان داده. من ارتباط خوبی با او دارم. پس ما احترام زیادی برای ایتالیا قائلیم. آتزوری یکی از قوی ترین تیم های ملی دنیاست و تیمی است که همیشه برای ما مشکل ساز شده.»

دل بوسکه ادامه داد:« در جام کنفدراسیون ها ما در ضربات پنالتی ایتالیا را شکست دادیم و در بازی دوستانه شهر باری مغلوب آنها شدیم. از نظر کیفی هیچ تفاوتی میان ما و آنها وجود ندارد.»